czwartek, 23 lutego 2017

nerve, ryan jeanne

Filmy akcji ogląda się bez wytchnienia. Po około godzinie siedzenia na sofie wczuwamy się w sytuację i przeżywamy każdy ruch, kroplę potu, eksplozję z głównym bohaterem. Na szczęście mamy nie tylko filmy akcji. Znajdą się też świetne książki, które czyta się na jednym oddechu. 
Czy "Nerve" jest jedną z nich?


,,Aby przetrwać, musisz podjąć wyzwanie!
Vee, otoczona popularnymi przyjaciółmi, zawsze pozostaje w cieniu. Któregoś dnia postanawia to zmienić i bierze udział w internetowej grze Nerve. Z intrygującym Ianem u boku żadne zadanie nie jest trudne. Początkowo gra wydaje się ekscytująca, jednak wkrótce przybiera zaskakująco niebezpieczny obrót…'' 
Niedawno szukałam książki, która wciągnie mnie po pierwszej stronie w wir szalonych zdarzeń, kompromisów, zwrotów akcji i nastoletnich odzywek. Ku mojemu zdziwieniu biblioteka publiczna w moim mieście zaczęła rozwijać się w niezwykłym tempie. Nowości, które ledwo co trafiają do księgarni są już u mnie na półkach. Dziękuję biblioteko! Tak oto trafiłam na "Nerve". 

Vee to dziewczyna, która pracuje za kulisami w teatrze, przygotowując aktorów do występów, ćwicząc z nimi ich kwestie. Jest tą szarą, niewidzialną myszką, której pracy nikt nie docenia, pomimo, że robi tak wiele. Bez niej żadna sztuka nie miałaby sensu. W ciągu ostatnich miesięcy wielką popularność zdobyła gra pełna wyzwań - "Nerve". Do tej pory Vee tylko czytała, oglądała potyczki uczestników, jednak w końcu coś w niej pękło - nie chciała zawsze siedzieć z boku i być niezauważalna. Decyduje się zgłosić. Zadania i nagrody szybko wciągają dziewczynę, zwłaszcza, gdy poznaje chłopaka, który chce uciec od przeszłości i być wolnym. Rodzi się między nimi uczucie, razem stawiają czoła grze. Ta natomiast przybiera niepokojący obrót. W tym momencie nie można się już wycofać. Vee i Ian pozostają pomiędzy młotem a kowadłem. Czy uda im się wyjść z tego cało? Czy "Nerve" dalej będzie kusić ludzi? Co ze starą osobowością Vee, którą poddano wielu próbom? 

Jeśli chcesz się tego dowiedzieć sięgnij po niepowtarzalną "Nerve".


Ta książka pokazuje do jakiego stopnia ludzie mogą się posunąć, by otrzymać nagrodę, jak łatwo stracić swoją godność oraz jak szybko uzależnić się od kogoś, czy czegoś. Bohaterowie testują tu nie tylko swoją psychikę, ale także zdolności potrzebne do przetrwania. 

Każdy odbierze tą książkę na swój sposób, ale dla mnie była w pewnym sensie inspiracją. Zwykle nie doceniamy prostych rzeczy, chcemy od życia czegoś więcej. Gonimy za marzeniami bez wytchnienia, tracąc po drodze szczęście i wszelkie chęci. Bestseller "Nerve" uświadamia ludzi jak piękne mogą być zwykłe chwile. I pamiętajmy - nie dajmy się kupić byle butami, czy drogim telefonem, bo potem możemy tego poważnie żałować. 

1 komentarz:

  1. Czytałam i muszę przyznać, że dosyć polubiłam tę książkę, chociaż czytałam mnóstwo lepszych. Jeśli ktoś jest ciekawy to zapraszam także do zapoznania się z moją recenzją na odludkowerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń